Stillingsopslag: Projektudvikler med analytisk og politisk tæft

Drømmer du om at kæmpe for en vigtig sag? Har du en god pen, samfundsforståelse og analytisk tæft? Så er du lige den kandidat, vi leder efter.

Om Divérs
Divérs er en non-profit organisation, der arbejder med diversitet inden for sport, uddannelse og arbejdsmarked. Divérs skaber forandringsprojekter, som f.eks. projektet Boss Ladies, hvor vi med udgangspunkt i dybdegående analyser, udvikler og implementerer ”hands on”-initiativer, der bidrager til at skabe blivende forandringer.

Dine arbejdsopgaver
Er du analytisk skarp? Har du samfundsindsigt, flair for undersøgelser og udvikling af forandringsprojekter? Har du gå-på-mod, gode formidlingsevner og sans for at arbejde selvstændigt? Så er du måske den projektudvikler, vi søger i Divérs.

Opgaverne vil variere mellem:

• Projektudvikling i alle faser; fra kvalitativ og kvantitativ udforskning over idéudvikling til etablering af samarbejder og formidling af resultater

• Research, kvalitativ og/eller kvantitativ analyse

• Projektkoordination af store samarbejdsprojekter med mange interessenter

• Facilitering af forandringsforløb hos eks. uddannelsesaktører (afhængig af profilen)

Vi forestiller os, at du

• Arbejder strategisk og har politisk og samfundsmæssig indsigt, som kan omsættes i arbejdet med forandringsprojekter

• Kan researche til bunds samt udføre kvalitative og/eller kvantitative analyser

• Er stærk i samarbejdsrelationer med mange interessenter

• Har en god pen og lyst til at formidle viden

• Er en udpræget holdspiller. Har et stort drive, er ambitiøs og tager ansvar

• Har viden om et eller flere af Divérs’ fokusområder: sport (særligt fodbold), uddannelse, arbejdsmarked, diversitet.

• Har en relevant samfundsvidenskabelig eller humanistisk uddannelse på kandidatniveau

Du kan være nyuddannet med relevante studiejobs i bagagen eller have relevant erhvervserfaring fra fx et ministerium, en interesseorganisation, en konsulentvirksomhed, en uddannelsesinstitution, en NGO eller forskningsverdenen.

Vi tilbyder
En spændende og udfordrende hverdag med alsidige arbejdsopgaver og stor selvstændighed. Du kommer til at arbejde på en meget engageret, ambitiøs og spændende arbejdsplads, hvor dagene sjældent ligner hinanden. Du får stor frihed til at planlægge og tilrettelægge dit arbejde samt varierende arbejdsopgaver i et uformelt miljø. Vi vægter relationer, samarbejde og den faglige og individuelle udvikling højt. Indimellem alt dette har vi det også sjovt.

Divérs har kontor på Hyskenstræde i indre København. Divérs er medlem af Dansk Industri. Lønnen følger satserne på det offentlige arbejdsmarked.

Stillingen er en et-årig projektansættelse med mulighed for fastansættelse.

Er du interesseret?
Så send din ansøgning senest mandag den 26. august 2019 kl. 8 til  info@foreningendivers.dk. Vi gennemgår løbende ansøgningerne.

Vi opfordrer alle kvalificerede til at søge stillingen - uanset etnisk baggrund, køn, seksuel orientering, handicap, religion eller alder.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til projektudvikler Christina Øager på christina@foreningendivers.dk eller på 2128 8134 eller direktør Nina Groes på nina@foreningendivers.dk eller 2533 4144. Tiltrædelse: 1. oktober 2019 eller snarest muligt.

Læs mere om Divérs her www.foreningendivers.dk og om projektet Boss Ladies her www.boss-ladies.dk

Nina Groes